2015. május 2., szombat

21:Chapter

Shin Min Gi szemszöge


-Igen - válaszolta Seu nagy lelkesen, és Jungkook felhúzta az ujjára a gyönyörű, csillogó gyűrűt. Nagyon aranyosak voltak együtt, és örültem annak, hogy végre Seu boldog lehetett, és mindent rendeztek Jungkookal. De az viszont elszomorított, hogy V nekem nem kérte meg a kezem, de én attól még ugyan úgy szerettem őt.
-Szeretlek - állt fel Kook, és megcsókolta húgomat.
-Akkor erre igyunk - csapta össze a tenyerét V, és megindult a konyha felé.
-Mit iszunk? - öleltem meg hátulról, miközben poharakért nyújtózkodott
-Pezsgőt - fordított maga felé, és megfogta a derekam. -Az megfelel? - mosolygott.
-Igen - pusziltam meg ajkait.
-Kibontod? - nyújtottam felé az alkoholt.
-Tessék - adta vissza, miután kinyitotta, én pedig kiöntöttem mindenkinek a poharába.
-Veszel ki egy tálcát? - fordultam meg Tae felé.
-Aha - válaszolt egyszerűen, és a kezembe is adta az említett tárgyat.
-Köszi - vettem el tőle a tálcát, és rápakoltam a pezsgővel teli poharakat.
-Most segíthetsz kivinni - nevettem Tae felé fordulva.
-Segítek, mert a végén még eltöröd ezeket - mutatott a poharakra.
-Haha - nevetett, és kivette a kezemből a tálcát, majd megindult a nappali felé, én pedig csak mentem utána, és lehuppantam a kanapéra.
-Akkor igyunk - szólalt meg V, és felvett egy poharat a tálcáról, majd mindenki követte őt. Miután koccintottunk mindenkivel, leültem Seu mellé, és figyeltük a többieket, mikor megcsörrent mellettem egy telefon.
-V, csörög a telefonod! - szóltam neki, és odanyújtottam neki a készüléket.
-Mondjad - vette fel a telefont, és elment egy másik helyiségbe.
-Örüljél már - löktem oldalba Seut.
-Jól van - mosolygott.
-Annyira örülök, hogy boldog vagy, és mindent rendeztetek egymás közt - öleltem meg.
-Szeretlek Minie - ölelt vissza.
-Ahj, istenem - dobta te magát V mellém, én pedig elengedtem Seut.
-Mi a baj? - fordultam meg felé. - Olyan dühösnek tűnsz.
-Sürgősen el kell utaznunk pár napra egy megbeszélés miatt - idegeskedett.
-Mennyi napra? - akadt ki Jungkook.
-Fogalmam sincs, nem mondta a főnök - válaszolt egyszerűen Tae.
-De jó - idegeskedett Jungkook is.
-Azt se tudom, hogy ki vigyázzon rátok, ameddig mi távol leszünk - nézett rám V.
-Hívd fel Zicot - tanácsoltam.
-Honnan ismered te Zicot? - kérdezte megdöbbenve Tae.
-Geon mesélt róla - vágtam rá. Kicsit rosszul éreztem magam, mivel nem szeretek hazudni, de most muszáj voltam, hiszen ha bevallottam volna az igazat, nem lett volna jó vége. Így inkább hagytam a dolgot.
-Akkor felhívom - állt fel a kanapéról, és elvette az asztalról a telefont, majd visszaült mellém.
-Igen? - vette fel a telefont Zico.
-Figyelj Zico. Vigyáznod kéne egy ikerpárra, mivel nekünk, pár napra megbeszélésre kéne mennünk, ahova nem vihetjük a lányokat - magyarázta V.
-Mi a nevük? - hallottam meg Zico kérdését a telefonból, így tisztán hallottam, hogy miről beszélgetnek.
-Minie és Seu. Aranyos lányok, de nagyon makacsok - mosolyodott el Tae.
-Rendben, és mikor jöttök? - érdeklődött Zico.
-Ma - válaszolta egyszerűen V.
-Akkor várunk titeket a vonatállomáson.
-Rendben - bólogatott V, és lerakta a telefont. -Akkor gyerünk pakolni - csapta össze a tenyerét, és húzott magával a lépcső felé. - Ti is menjetek pakolni - mutatott a többiekre, és húzott fel a szobájába.
-Hiányozni fogsz - öleltem meg, mikor becsukta az ajtót.
-Te is nekem - ölelt vissza.
-Mennyi ideig lesztek ott? - kérdeztem a szemébe nézve.
-Nem tudom, de sietek vissza hozzád - csókolt meg.
-Rendi - mosolyogtam. - Hol van a bőrönd? - forogtam össze-vissza a szobában, mivel nem találtam, és nem is láttam sehol sem a bőröndöt.
-Ott van - mutatott V a sarokra.
-Oh, tényleg - sétáltam oda. -Köszi - nevettem. -Milyen ruhákat pakoljak? - ültem le az ágyra.
-Nyárias ruhákat, mert tengerparttal szemben fogtok lakni - állt meg a pakolásban.
-Király - álltam fel.
-Bejöhetek? - kopogtatott az ajtón Seu.
-Gyere - válaszoltam.
-Szia V - köszönt aranyosan húgi.
-Szia Seu - mosolygott rá V.
-Csak azt szeretném megkérdezni, hogy milyen ruhákat pakoljak? Mert fogalmam sincs miket pakoljak be, és kettő bőröndöt meg nem szeretnék cipelni - hadarta.
-Nyárias ruhákat pakolj, mert azt mondta Tae, hogy tengerparttal szemben lesz a házunk - válaszoltam.
-Je - éljenezett húgi.
-Menj pakolni, mert ma nem indulunk el - szólt ki a gardróbból Tae.
-Rendben - sétált az ajtóhoz Seu, integetett, és indult is meg Jungkook szobája felé, persze, az ajtót nyitva hagyta, mivel ő barlangban lakik. Otthon sem csukta be az ajtót maga után, akkor itt minek csukná be? Nála a kilincs az luxus.
-Ez de szép ruha - vettem ki a szekrényből egy gyönyörű ruhát. -Ezeket te vetted nekem? - mutattam a szekrényre, V felé fordulva.
-Igen - mosolygott.
-Nagyon gyönyörűek - bámultam a ruhákat.
-Mint te - ölelt át hátulról Tae.
-Annyira gyönyörű ruhák vannak, hogy nem tudok választani - dobtam bele a bőröndbe egy kupac ruhát.
-Én kész vagyok - ült le V az ágyra.
-Most már én is - ültem le mellé.
-Hiányozni fogsz, de nagyon - ölelt meg.
-Szeretlek - fordultam meg felé, és megcsókoltam. Nem hagytam szóhoz jutni, csak érezni akartam az ajkait, ameddig még lehet.
-Mennünk kéne - vált el ajkaimtól.
-Akkor menjünk - húztam magammal. Megfogtam egy bőröndöt, és megindultam lefelé. Éppen akkor jöttek ki a szobából Jungkook-ék is.
-Nehogy leess - nevetett Seu.
-Vicces vagy - nevettem.
-A pályaudvarra kettő kocsival megyünk - tette le a bőröndöt V.
-Én mehetek Seuval? - álltam meg Tae előtt.
-Mehetsz - mosolygott.
-Köszi - viszonoztam mosolyát.
-Többiek hol vannak? - nézett szét a nappaliban.
-Nem tudom, de szóljunk nekik, mert indulni kéne - idegeskedett Jungkook.
-Fiúk! Siessetek már! - kiabált V, hogy mindenki meghallja.
-Mindjárt megyek! - kiáltotta Jimin, miután már mindenki kijött a szobájából, csomagokkal teli kezekkel.
-Itt van már a kocsi? - toporzékolt Rap Monster.
-Most jött meg - nézett ki az ablakon Tae.
-Király - szólalt meg Seu. Mindannyian elkezdtük felhúzni a cipőnket, közben a sofőrök bepakolták a cuccainkat a csomagtartóba.
-Seu, Minie, Jungkook és én együtt megyünk, a többiek a másik kocsival - osztotta be a helyet Tae. -RapMon! - szólította meg Tae.
-Mondjad - fordult felé.
-Te figyelsz a fiúkra a kocsiban.
-Rendben - szállt be a kocsiba, majd a többiek követték.
-Mikor hívtad fel a sofőröket, hogy jöjjenek ide értünk? - kíváncsiskodtam.
-Mikor te pakoltál - mosolygott.
-Oh, nem is hallottam - gondolkodtam el.
-Mert belemerültél a pakolásba - nevetett.
-Minie, Seu, szálljatok be a kocsiba - mondta Jungkook, és tettük is azt, amit kért, majd beszálltak ők is mellénk.
-Mennyi idő az utazás? És mivel megyünk? - kérdezősködött Seu.
-Egy napos az út, és vonattal megyünk - válaszolt Tae.
-Király.
-A többit majd elmondom a vonaton.
-Főnök! Megérkeztünk - szólt neki a sofőr.
-Gyertek - tartotta az ajtót V, hogy mi is ki tudjunk szállni.
-Köszi - válaszoltuk egyszerre húgival.
-Milyen egyszerre - mosolygott Jungkook.
-Ideértek a többiek is - mutatott V a bekanyarodó fekete kocsira. Az idő hideg volt, így a hangulatom is szomorúbb lett.
-Elmegyek, megveszem a jegyeket, addig maradjatok itt - vette meg az irányt Tae a pénztár felé. Amíg V vette a jegyeket, eltöprengtem azon, hogy végre megszabadulunk tőlük. Zico kedvesnek tűnt a telefonban, és remélem, hogy ő szabadabb életet fog nekünk megengedni, mint a BTS. A BTS-nél úgy érzem magam, mintha börtönbe lennék zárva 7 maffiással. Örültem annak, hogy Jungkook és Seu közt minden rendeződött, és hogy boldogak együtt. De az leszomorított, hogy nekem nem kérte meg V a kezem. Talán nem szeret annyira, mint Jungkook Seut.
-Megvettem a jegyeket, szálljunk fel a vonatra - lépett oda hozzánk V. A sírás keringetett már, de próbáltam nem elsírni magam, de nem jártam sikerrel. Könnycseppjeim gyorsan letöröltem, hogy senki se lássa, hogy sírtam. Felszálltunk mindannyian a vonatra, és elfoglaltuk a szobákat, majd nemsokára indultunk is. Nagyon szép volt a szobánk, és nagyon tiszta is volt.
-Nagyon szép ez a szoba - bámultam az ágyat, ami fölött egy égősor volt, ami iszonyatosan gyönyörű volt.
-Akkor tetszik? - ölelt meg hátulról V.
-Nagyon - simogattam meg a kezét.
-Akkor jó - puszilta meg a nyakam.
-Na, ott csikis vagyok - nevettem el magam.
-Tudom, de én szeretlek ott csikizni - puszilgatta tovább a nyakam.
-Haha - nevettem. Tae maga felé fordított, és megcsókolt. Biztonságban éreztem magam mellette, és nem szerettem volna elveszíteni, de valamiért el is szomorított.
-Gyertek megbeszélni, hogy ki kivel lesz egy szobában - kopogtatott be Jungkook.
-Menjünk - kulcsolta össze kezeinket Tae, és kinyitotta az ajtót. Leültünk kint a fotelekbe, majd V elkezdte mondani, hogy ki kire fog vigyázni, és kikkel leszünk ki tudja mennyi napig.
-Seu, te Kyunggal leszel, vagyis ő fog rád vigyázni.
-Mi a teljes neve? - érdeklődött Seu.
-Park Kyung - válaszolta Jungkook megelőzve Taet.
-Minie, te U-Kwonnal leszel.
-És neki mi a teljes neve? - nevetett Seu.
-Kim Yu Kwon - válaszolt Tae.
-Ő is Kim, mint te - mutatott Seu V-re.
-Úgy látom, nagyon izgatott vagy Seu - ölelte magához Kook.
-Csak egy kicsit - mosolygott húgi.
-És hogy hívják a többieket? - kérdeztem Taetől.
-Zico a főnök, szóval neki be kell tartani a szabályokat, különben dühös lesz.
-Oh - nézett nagyot Seu.
-U-Kwon. Nekem csak Kwon. Régi barátom, jó fej, de néha ő is szigorú tud lenni, mint én - nézett rám Tae.
-Kyung pedig az én barátom. Ő majdnem olyan, mint én - folytatta Jungkook.
-P.O, Jaehyo, B-Bomb és Taeil a csapat többi tagja. Jaehyo inkább főzni szokott, B-Bomb vásárolni szeret, P.O a csapat bohóca Taeil-el együtt - mesélt róluk V. Én csak hallgattam, Seu pedig csak figyelte, hogy V miket mond a tagokról.
-Érdekes banda lehet - szólalt meg végül Seu.
-Elmehetek fürdeni? - kérdeztem V-től.
-Persze, megmutatom hol van - húzott maga után.
-Itt van a fürdő, azt meg tudod, hogy merre van a hideg, és a meleg víz - mosolygott.
-Köszi - fogtam meg a kilincset, és indultam volna be, de V visszatartott.
-Mi a baj? Olyan szomorúnak tűnsz - fordított maga felé.
-Csak álmos vagyok - hazudtam.
-Ha kész vagy, és nem vagyok a szobában, akkor a többiekkel kint beszélgetek.
-Rendi - indultam be fürdeni. Elvettem egy törölközőt a pultról, és elkezdtem leöltözni. A ruháimat összetűrtem, és felraktam a pultra, hogy majd fürdés után visszavigyem a szobába. Beléptem a zuhanyzóba, és megengedtem a vizet. Nagyon szép volt a fürdő is. Azon töprengtem, hogy ez vajon a BTS saját vonata e, mivel volt benne saját fürdő, szobák, és még ki tudja, milyen helyek. Nem voltak vendégek sem, nagyon tiszta,és szép vonat volt. Tuti, hogy a sajátjuk. Elzártam a csapot, és kiléptem a kabinból. Furcsa volt úgy fürdeni, hogy közbe mozgott a lábam alatt a talaj. Megtörölköztem, majd magam köré tekertem, és úgy léptem ki a fürdőszobából, és a szobánk felé vettem az irányt. Nem volt ott Tae, így bezártam az ajtót, és nyugodtan felöltöztem. Felvettem egy pizsamagatyát, és a kedvenc fölsőm hozzá, amit az ittlétem során hordtam mindig, felhúztam a zoknit, és megindultam a többiekhez. Csak Seu, V és Jungkook ültek ott, és beszélgettek. Seu Jungkook ölében ült, ugyanolyan pizsamában, mint én.  V pedig egy fotelben foglalta el a helyét.
-A többiek hol vannak? - dobtam le magam Jungkook és Seu mellé.
-Elmentek aludni - válaszolta V.
-Kérsz egy kis bort? - kérdezte Jungkook.
-Most nem, köszi - válaszoltam.
-Én elmegyek fürdeni - állt fel a helyéről V, és megindult a fürdő felé.
-Akkor kettesben hagylak titeket, beszélgessetek - tette le mellém Kook Seut, és elindult a szobába.
-Ha keresel, a szobában leszek - szólt még vissza Kook.
-Rendi - válaszolta Seu, de nem hiszem, hogy azt már meghallotta Kook.
-Mi a baj, Minie? - csúszott közelebb Seu.
-Semmi - néztem magam elé.
-Látom, hogy van valami - emelte meg az állam, és maga felé fordította. - Az a baj, hogy nem kérte meg V a kezed? - nézett a szemembe.
-Igen - bólogattam, és előtörtek újra a könnycseppek.
-Ne sírj - ölelt magához Seu.
-Szeretlek húgi - öleltem szorosabban. -Örülök, hogy te boldog vagy.
-Te is az leszel, tudom. Csak ne sírj - törölte le a könnyeim. Elbeszélgethettük az időt, mert az óra már éjfélt mutatott.
-Szerintem menjünk vissza a fiúkhoz - mondtam Seunak.
-Szerintem is - indultunk meg mindketten a hosszú folyosón. Furcsálltam, hogy nem jöttek ki értünk, de végre beszélgethettünk úgy, mint régen. A szobáink az ellenkező irányban voltak, de egyikőnk sem jegyezte meg, hogy melyik irányban van a saját szobánk.
-Szerintem a mi szobánk volt jobbra - mutattam jobbra.
-Akkor én megyek balra - nevetett Seu.
-Rendben - nevettem.
-Jó éjt, Minie.
-Jó éjt, Seu - köszöntünk el egymástól, és elindultunk a szobáink felé. Reménykedtem abban, hogy a miénk volt jobb oldalt, mert ha nem, nekem végem. Vettem a bátorságot, és benyitottam. Jungkook feküdt ott, miközben a telefonját nyomogatta.
-Basszus - szólaltam meg, mikor beléptem. Indultam volna ki, mikor Jungkook felállt az ágyról, és behúzott a szobába, majd becsukta az ajtót, és a falhoz szorított.
-Engedj el - rángatóztam.
-Mégis miért engednélek el? - kérdezte, miközben a szemeim figyelte. -Csöndben kell lenni, mert V nem szereti, ha zaj van este - magyarázta, és azt tette, amire nem számítottam volna. Ajkait az enyémre tapasztotta, és nem hagyta, hogy megszólaljak.



2 megjegyzés:

  1. Jujj*o*
    Dejóóó rész *-* Igen végre a tiedhez is írok :'D
    -Rendben - sétált az ajtóhoz Seu, integetett, és indult is meg Jungkook szobája felé, persze, az ajtót nyitva hagyta, mivel ő barlangban lakik. Otthon sem csukta be az ajtót maga után, akkor itt minek csukná be? Nála a kilincs az luxus.
    Ezen a részen szakadtam. Dzseni barlangban lakik, jippiájé.
    Amikor V telefonált Zico-val, azt hittem, hogy Zico úgy fog tenni, hogy mindent tud, bár tudott is egy pár dolgot, csak hát, hogy úgy tett, mintha nem tudná, érted :"D Egyébként röhögtem volna, ha a poharasnál Mini leöntötte volna V-t pusztán az ügyetlensége miatt:'3
    Bár annak örültem, hogy Seu igent mondott:33 De sajnálom, hogy V még nem jutott el odáig. Túl sok levegő van az agyában c.c
    És bár úgy látszik, hogy egy regényt írtam, igazából ez nem igaz, csak valahogyan le kell írnom részletesen, hogy mit gondolok, különben hülyének nézel.:'3 A vonatos baleset meg pff...:"D kíváncsi vagyok mi lesz*.*
    Gyorsan kövit<3*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez most jól esett, hogy kommenteltél :) A következő rész már készen van, már csak a posztolásra vár :D Úgyhogy már nem kell sokat várni, csak kettő nap ;)

      Törlés