2015. április 4., szombat

17:Chapter

Shin Min Gi szemszöge


-Geon! - kiabáltunk neki húgommal együtt, miközben sétáltunk le a lépcsőn.
-Mondjad - hallottuk a hangját a konyhából, így a konyha felé vettük meg az irányt.
-Menjünk el plázázni - könyörögtem neki, mikor beléptünk a konyhába, Seu pedig csak bociszemekkel nézett Geonra.
-Minek? - húzta fel a szemöldökét.
-Mert már rég plázáztunk!? - tártuk szét egyszerre a kezünket húgival.
-Yoseob mit mondott erre?
-Ő még nem tud erről - válaszolta Seu.
-Yoseob - ordított neki Geon.
-Mi van? - kérdezte Yoseob, és besétált a konyhába, majd leült Geonnal szembe.
-Plázázni akarnak - mutatott ránk felváltva Geon.
-Na azt már nem - válaszolta Yoseob.
-Ennyi - tárta szét a karjait. - Akkor nem megyünk - mondta Geon.
-Ne már - tettem keresztbe a kezeim a mellkasom előtt.
-Yoseob légyszi - könyörgött Seu.
-Geon - néztem bociszemekkel rá.
-Öltözzetek - adta meg magát Geon.
-Ez az - éljeneztünk Seuval.
-De csak azért viszünk el titeket, mert nem akarom hallgatni a hisztidet - nézett rám mosolyogva.
-Nagyon vicces - nevettem.
-Átöltöztök, vagy már mehetünk is? - kérdezte Geon nyugtalanul.
-Rohanunk átöltözni - húztam magam után Seut.
-Készen vagytok már? - kiabált fel Yoseob.
-Már körülbelül húsz perce készülődtök - tette hozzá Geon.
-Mindjárt megyünk - kiabáltam vissza.
-Szerinted meg tudnak majd különböztetni minket, ha egyforma ruhában leszünk? - kuncogott Seu.
-Nem hiszem - nevettem. -Ha Geon első nap azt mondta, hogy mi egyformák vagyunk, akkor mit vársz tőle, ha még egyforma ruhába is öltözünk? - nyitottam ki az ajtót.
-Remélem azért Yoseob meg tud minket különböztetni - mondta Seu, és elindult utánam a lépcsőn.
-Most még jobban ugyan úgy néztek ki - kerekedett ki Geon szeme.
-Mondtam - nevettem, és Seu felé fordultam.
-De amúgy nagyon szépek vagytok - kacsintott Geon egy kis hatásszünet után.
-Yoseob! Itt vagy? - közeledett meg felé Seu.
-Igen, itt vagyok - mosolyodott el.
-Akkor jó - mosolyodott el Seu is.
-Mehetünk? - csapta össze tenyerét Geon.
-Igen - válaszoltuk egyszerre húgival.

-Nézd húgi, ez mennyire szép ruha - mutattam felé.
-Uuuuu - fogta meg a ruhát - ikerruci.
-Ha megveszik nekünk, mert ez nagyon drága - fogtam meg az árcédulát.
-Yoseob - szólt neki Seu.
-Tessék? - sétált oda hozzánk.
-Megveszed nekünk ezt az ikerruhát - mutatta Yoseob felé a ruhát húgi.
-Ez kicsit nem drága? - nézte meg az árcédulát.
-Geon! Gyere ide! - utasítottam.
-Hm? - dünnyögött.
-Megveszed nekünk ezt az ikerrucit? - néztem bele barna szemeibe.
-Ennek kicsit nem sok az ára? - húzta fel a szemöldökét.
-De, de nagyon szeretnénk ezt a ruhát - válaszolt helyettem Seu.
-Jó, akkor megveszem én nektek - szólalt meg Yoseob.
-Köszönjük - ugrottunk egyszerre a nyakába.
-Válasszátok ki a méretet, aztán menjünk, mert már éhes vagyok - kulcsolta össze kezeit Geon a mellkasa előtt. Biztosan unhatta már a nézelődésünket, Yoseobbal együtt.
-Megvagyunk - szólt Seu a fiúknak, ugyanis ők elmentek addig a férfi részlegre ruhákat nézelődni.
-Rendben, akkor menjünk fizetni.
-Geon, te mit veszel? - kérdezte Seu, ahogy meglátott a kezében egy ruhadarabot.
-Csak ezt a bőrkabátot - mutatta fel az említett tárgyat.
-Persze, nekünk meg nem vetted meg a ruhát - vágtam be a durcit, és kisétáltam az üzletből. A többiek bent maradtak kifizetni a ruhákat, így leültem egy padra, és megvártam őket.
-Ne legyél már durci - sétált oda hozzám Geon, miután végeztek a fizetéssel.
-De, az vagyok - álltam fel.
-Veszek neked majd valamit, csak ne legyél hiszti - ölelt át.
-Jó - öleltem vissza. Furcsának véltem ezt az egészet, ahogyan megölelt. Alig ismerem egy napja. Húgom arcán láttam, hogy elmosolyodik. Elengedtem Geont, és Seu mellé sétáltam. Egymásra mosolyogtunk, és a kajálda felé vettük az irányt. Geon és Yoseob csak mögöttünk követtek minket.
-Hova megyünk? - kérdezte Geon.
-Enni - nevettem.

-Mi elmegyünk kajáért, addig maradjatok itt - mutatott az asztalra Yoseob, majd felálltak, és irányt vettek a McDonald's-ba.
-Meg se kérdezték, hogy mit kérünk - nézett utánuk Seu.
-Nem baj. Remélem valami finomat hoznak - nevettem.
-Ha ettünk, felvesszük az ikerrucit? - vette ki a táskából Seu a saját ruháját. Mindkettőnknek rózsaszínű volt, mivel az a kedvenc színűnk mindkettőnknek.
-Én nem fogok most itt öltözködni - válaszoltam.
-Akkor majd ha hazaértünk - válaszolta.
-Haza? Az a ház nem az otthonunk - szomorodtam el.
-Sziasztok - foglalt helyet mellettünk két idegen. Seu már nem is tudott válaszolni, csak kikerekedett szemekkel nézte a két fiút, akik leültek mellénk.
-Kik vagytok ti? - kérdeztem.
-Én Ren vagyok, ő pedig JR - mondta az egyik fiú, akit ezek szerint Rennek hívtak.
-És titeket hogy hívnak? - tette fel a következő kérdést a másik fiú, JR.
-Én Minie vagyok, ő pedig Seu - mutattam húgomra.
-Ti meg mit kerestek itt? - állt meg mellettem Geon.
-Csak leültünk hozzájuk beszélgetni - jelentette ki fenyegetően Ren.
-Akkor el is mehettek innen - tette le a tálcát Geon.
-És ha nem? - fenyegetőzött tovább Ren.
-Ne akard megtudni akkor mi lesz - szorította ökölbe a kezét.
-Geon, nyugi - álltam fel, és megfogtam a kezét. Éreztem, hogy egy kicsit megnyugodott, kezeimet pedig megfogta. Nem tudom mi történt velem, de jó érzés öntött el, mikor megfogta a kezeimet, és megnyugodott. Seu is felállt, és odasétált Yoseob mellé.
-Menjetek el légyszíves - szólaltam meg.
-Legközelebb nem rendezzük le ilyen hamar - mutatott Geonra Ren. JR csak szótlanul ment a fiú után.
-Ha még egyszer meglátom őket, én biztos megverem ezt a gyereket - foglalt helyet mellettem Geon.
-Ne akarj még egy balhét - mondta Yoseob.
-Inkább együnk, te pedig nyugodj meg - fordultam Geon felé.
-Jó - mosolygott.
-Juj, hoztatok fagyit - vette el a tálcáról a fagyit Seu.
-Valami laktatóbbat is hoztatok? - húztam fel a szemöldököm.
-Igen, hoztunk - kacagott Geon.
-Csibeburger megfelel? - mutatta felém.
-Ühm - bólogattam, és elvettem a kezéből.

-Elmegyünk mosdóba? - néztem Seura, mikor már mindenki végzett az evéssel.
-Aha - bólogatott.
-Menjetek, addig elvisszük a tálcákat, utána odamegyünk a mosdóhoz, és megvárunk titeket - hadarta el Geon.
-Rendben - álltam fel, és el is mentünk az asztaltól.

-Furcsa volt ez a Renes szituáció - nyitotta ki a csapot Seu.
-Csak nem szeretném, hogy Geon verekedjen vele - dőltem az ajtónak.
-Maffiások, akkor meg mit vársz? - törölte meg a kezét.
-Jó, de tudod milyen vagyok - nyomtam le a kilincset, és kiléptünk az ajtón.
-Tudom - mosolygott.
-Na, mehetünk? - nézett ránk Geon felváltva.
-Igen - válaszoltam.
-De várjatok.. - tűnődött el. -Melyikőtök Seu, és melyikőtök Minie? - húzta fel a szemöldökét.
-Akinek jobbra áll a frufruja, az Seu - jelentette ki Yoseob, mi meg csak kikerekedett szemekkel néztünk a fiúra.
-Ezt meg honnan tudtad? - kérdezte Seu.
-Csak megfigyeltem - kacsintott, és megfogta a kezét.
-Látod? - néztem Geonra. -Neki legalább nem vagyunk egyformák, mint neked - kacagtam.
-Jól van - nevetett ő is. -Inkább gyere, menjünk - fogta meg a kezem.
-Rendi.
-V írt, hogy este majd hívnak, mert beszélni akarnak veletek - jelentette ki Yoseob.
-Oksi - bólogattunk egyszerre Seuval.

-Minie - kiabált fel Geon.
-Mondjad - sétáltam ki a szobából.
-Gyertek.
-Pillanat - kiabáltam vissza neki. -Seu, gyere - szóltam be neki a szobába.
-Megyek - adta meg a választ.
-Yoseob hol van? - kérdeztem tőle, miközben sétáltunk le a nappaliba.
-Biztos lent van - húzta fel a vállát.
-Hol van Minie? - hallottam meg V hangját a gépről, és gyorsan odasiettem, majd lehuppantam Geon mellé, aki át is adta a számítógépet. Addig, amíg beszéltem V-vel, Geon elment a konyhába.
-Szia - köszönt aranyosan.
-Szia Tae - köszöntem vissza.
-Minden rendben?
-Igen, jól elvagyunk, de hiányzol - szomorodtam el.
-Nemsokára megyünk már - válaszolta.
-Várlak - mosolyogtam.
-Sziasztok - támaszkodott a vállamra Seu, hogy jobban lássa a fiúkat.
-Szia Seu - köszönt egyszerre az összes fiú.
-Hol van Jungkook? - húzta fel a szemöldökét húgi.
-Ööö - dadogott V.
-Dolga akadt, ezért most nem tud veled beszélni - vágott közbe Jimin.
-Értem - erőltetett egy mosolyt az arcára Seu.
-És veletek minden rendben? - törtem meg a csendet.
-Igen, minden okés - mosolygott V.
-Beszélhetnék V-vel? - sétált vissza egy pohár üdítővel a kezében.
-Persze - válaszoltam.
-Mi most megyünk, várunk titeket - köszöntem el tőlük, majd Seu is megtette ezt.
-Szeretlek - mondta V, és már át is adtam a gépet Geonnak, Seuval pedig felmentünk a 'szobámba' beszélgetni.

-Jungkook vajon hol volt? - tűnődött el Seu.
-Fogalmam sincs - tártam szét a kezeimet.
-Lehet, hogy megcsal?
-Seu, ne gondolj mindig rosszra - tanácsoltam.
-Hát de mi más dolga lehet még? - kérdezte.
-Nem tudom.
-Na látod? - mutatott felém.
-Jól van - tettem fel a két kezem.
-Ha Jungkook is félrelép, akkor én is - állt fel, és kisétált a szobából. Nem mentem utána, mert tudtam, hogy mire készül, de én ebbe már nem szóltam bele. Az ő dolga.

-Elmeséled, hogy hogy lettél maffiás? - ültem le Geonnal szemben az ágyban.
-Ha ennyire kíváncsi vagy rá - tárta szét karjait.
-Ühm - bólogattam.
-Suliban nem nagyon kedveltek, mindig lenéztek, és csak egy barátom volt, vagyis V. Igaz, nem egy osztályba jártunk, de szünetekben mindig beszéltünk, délutánonként pedig bandáztunk. V-nek sok barátja volt, így általa ismertem meg sok maffiás embert is, akiket most már a barátaimnak tekintek. De egy nap az osztálytársaimnak beszóltam, mert már marhára elegem volt belőlük, de rosszul tettem. Megvertek. Felsebesedett a szám, szemeim beduzzadtak, és még maradandó sebem is lett - mesélte.
-Hol? - érdeklődtem.
-A fejemen. Össze kellett varrni - vakarta meg a tarkóját.
-Te jó ég - néztem kikerekedett szemekkel.
-Na és.. V volt az, aki segített nekem helyreállni. Ő volt az ász az egész iskolában a csapatával együtt - folytatta.
-Kik voltak a csapat tagjai? - vágtam közbe mondanivalójába.
-Jungkook és J-Hope - válaszolta.
-Értem.
-Szóval - kezdett bele újra, közben elmosolyodott. -V megvert mindenkit, aki bántani mert engem. Később pedig bevett a csapatába. Elmesélt nekem minden magukról, és így lettem a BTS úgymond 'segítőembere' - fejezte be a történetét.
-Nem semmi kis 'meséd' van - mosolyodtam el.
-És te hogy kerültél ide? - mosolyodott el ő is.
-Elraboltak. Gondolom neked ez nem újdonság - kacagtam.
-Elkábítottak? - nézett hatalmas szemekkel.
-Először lefogtak, utána pedig annyira emlékszem, hogy egy szobában ébredtem, kikötözve.
-V ekkora állat? - kérdezte.
-Látod - tártam szét kezeimet.
-És hogy találtak meg titeket?
-Én egy ruhaboltban dolgoztam, mikor bejött hozzánk két fiú, V és Rap Mon. Ott ismertem meg őket, de fogalmam sem volt, hogy ők maffiások, hiszen nem rég költöztünk ide, Szöulba.
-Értem - bólogatott.
-De a szüleink is nagyon hiányoznak már. Biztosan kerestek már minket, vagy esetleg hívták a rendőrséget - szomorodtam el.
-Ne legyél szomorú - ölelt át Geon.
-De szeretném már látni anyát és apát - öleltem meg szorosabban.
-Biztos vagyok benne, hogy fogsz velük találkozni. Seu is látni fogja őket, és te is - engedett el, és mélyen a szemembe nézett.
-Remélem - mosolyodtam el.
-Aludjunk, mert már nagyon fáradt vagyok - jelentette ki.
-Okés - fészkeltem be magam az ágyba. -Aludhatok a mellkasodon?
-Ha szeretnéd, gyere - mosolygott, én pedig rátettem fejem a mellkasára, és hamar el is aludtunk.



2 megjegyzés:

  1. Kõvit gyorsan mert meghalok anyira tufni akarom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kövi részt már megírtam, pénteken posztolom a blog facebook csoportjába, és valószínűleg ide is. Köszönjük, hogy tetszik, és megosztottad ezt velünk komment formájában.

      UI: Mindjárt péntek, nehogy kivégezzen a kíváncsiság, kitartást! :)

      Törlés