2014. december 30., kedd

02:Chapter

Shin Seung Rin szemszöge:

Beértünk a plázába. Elbúcsúztam Minie-től, majd megvártam míg eltűnik az üzletben. Erőt vettem és elindultam a könyvesbolt felé. Még sosem dolgoztam egy helyen sem, ezért voltam ennyire feldúlt állapotban. Kinyitottam az ajtót, felkapcsoltam a villanyokat és körülnéztem az üres üzletben. Bementem a személyzeti raktárba, ahol szekrénysorok voltak, névvel ellátva. Megkerestem az én nevemet rejtő szekrényt és miután kivettem a telefonomat a táskámból, behelyeztem a szekrény egy polcára, majd a kulccsal bezártam és az előbb említett tárgyat a zsebembe süllyesztettem. Felkaptam magamra a kék inget, amin az üzlet neve díszelgett és a könyveket pásztázva vártam a többieket. Lassan fél órája mászkálhattam, mikor az ajtó nyílt és egy fiatalabb, szőke hajú lány lépett be. Körülnézett, majd tekintete megállapodott rajtam és felém közeledett.
 -Yeon Ki - nyújtotta a kezét egy mosoly kíséretével.
 -Seung Rin - ráztam meg a kezét.
 -Idáig tetszik ez a hely?
 -Hát.. furcsa. Ez az első hely, ahova dolgozóként jöttem, szóval igen.
 -Hamar megszokod - veregette meg a vállam és bement a személyzetibe. Én nézelődtem tovább az idegennyelvű részlegen, mikor Yeon Ki torpant meg mögöttem.
 -Bármelyik pillanatban jöhet vevő. Én a pénztárnál leszek, te pedig, ha valaki össze-vissza bolyongana a sorok közt, menj oda és segítsd ki - utasított. - De szerintem nem lesz gondod a könyvet hollétével.
 -Szerintem se - tűnődtem el. Egész reggel a polcokat bújtam, nagyjából memorizáltam is őket. A nap röviden így telt. Jöttek a vevők, kisegítettem őket a könyvek helyéről, valamikor csak a polcnak dőlve vártam, hogy történjen valami, aztán olyan dolog történt, amit már régóta vártam. Rezgett a telefonom a farmerem hátsó zsebéből. Ebéd szünet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése